دنیای این روزهای من
کینه پوش

بچه ها اصلا فک نکنین بتون سر نمی زنما اتفاقا پستاتونو می خونم خیلی هم حال می کنم ولی کامنت شاید نذارم ( حال نوشتن

ندارم اصلا این روزا )  برا چن روز هم نیستم ( پست فقط نمیذارم ) اما نظراتونو تایید می کنم 

چاکر همه

شبح سیاه



نظرات شما عزیزان:

rahaa
ساعت1:19---26 مهر 1392

روبه روم

روی صندلی بشین

نگام کن

مدل ترانه هام باش


دلارام
ساعت3:54---1 مهر 1392
الان حدود یه ساعت و نیم... این جوری ها با هم فاصله داریم.....

کاش میدیدمت
پاسخ: آره واقعا دوس دارم همتونو از نزدیک ببینمتون. من چن روز دیگه بر میگردم تا آخر درمانم اهواز نیستم


دلارام
ساعت3:16---1 مهر 1392
از همه چیز....

هانی.. نگفتی کجای خوزستانی...
پاسخ: من اهوازیم


دلارام
ساعت2:01---1 مهر 1392
دلم گرفته

کاش بودی...
پاسخ: هستم..... چی شده عزیزم دلت واسه چی گرفته نبینم غمتو


ی درداره مونث
ساعت18:20---31 شهريور 1392
به سلامتیه پیرمردی که وقتی به مقبره کوروش رسید..........



به خاک مقبره بوسه زد تا ثابت کنه که هنوز نام کوروش در قلب ایرانی زنده است!!



....و زنده می ماند



حتی اگر از کتب تاریخ حذف شود







این گلا برا داداشیم بودشااااااااااا
پاسخ: به سلامتی خواهری که وقتی دو روز از غیبت داداشش گذشت وبلاگشو با کامنتاش منور کرد که ثابت کنه یاد داداششو از ذهنش پاک نکرده.................... به سلامتی آبجیم کیمیا


یاغی
ساعت13:54---30 شهريور 1392
نیومدی تو ؟؟؟؟

توی وبلاگم یه عطسه کردم و فیوز مغز یه سری پرید!!!

و شاید هم همین روزها یه غرشی هم بکنم!






پاسخ: ههه بیام ببینم چه خبره


ی درداره مونث
ساعت1:49---29 شهريور 1392
روزی هزار بار بر صفحه دلت بنویس ...

میان بودن و نبودنش

تنها یک حرف فاصله است ...

به همین سادگی ...

و من روز و شب جریمه سنگین رفتنت را پرداختم

و جز دل که روزی هزار بار خراش افتاد ...

کسی نفهمید که از "ب" بودنت تا "ن" نبودنت فاصله تا بی نهایت بود ...!

=-=-

این ینی ب یادتم داداشی جونم
پاسخ: منم به یادتم آجی گلم به یاد همتونم


دلارام
ساعت14:58---27 شهريور 1392
پ یه مدت باید به بست نشینی تو وبت ادامه بدم

امیدوارم بهتر بشی....
پاسخ: مر30 منم امیدوارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|